ТОП-10 інструментів на основі ШІ для розвитку вашого бізнесу, які значно полегшать вам життя 

Якщо прогнози справляться, тоді до 2025 року штучний інтелект керуватиме 95% усіх взаємодій клієнтів. Готуватися до цього потрібно вже зараз, погодьтеся, щоб потім не опинитися за бортом. 

Зараз ми витрачаємо незліченну кількість годин на дослідження, написання та аналіз наших маркетингових кампаній. Зараз маркетинг — це інформація про ваших конкурентів, тенденцій на ринку та про те, що ваші клієнти говорять про ваш товар. І саме штучний інтелект може стати магічною таблеткою, яка принципово змінить підходи до роботи з продуктом, а головне полегшить увесь процес.  

В цьому Дайджесті говоримо про інструменти, які вже працюють, якими вже користуються ваші конкуренти, які вже могли замінити деяких фахівців, а ви ще могли й не знати про них! Поїхали! 

Автоматизація робочих задач. Zapier

Zapier працює як LEGO. Використовуючи його, ви можете автоматизувати маркетинг між тисячами різних систем, зекономити час, підвищити ефективність та заощадити інструменти. Ви створюєте налаштовані робочі процеси в одній системі, щоб з’єднати їх з автоматизованими процесами іншому. Найважливіші дані витягуються щоразу з потрібного місця.

Ці автоматизації можна записати без кодування, і є шаблони для прискорення процесу. Наразі Zapier має понад 3000 інтеграції. Ви навіть можете створити розгалужені робочі процеси залежно від логічних критеріїв, встановлених вами.

Кост: free — $766 mo/company

Оцінка впливовості. Influencity

Influencity позиціює себе як “найсучаснішу маркетингову платформу впливу” на ринку, і його використовують такі гіганти, як WPP, Kellogg’s та Samsung. Платформа допомагає брендам оцінювати впливових людей та контактувати з ними, співпрацювати в кампаніях, а потім відстежувати їх ефективність.

Використання впливових людей у ​​маркетингу в соціальних мережах стало головною тенденцією останніх років і не виявляє ознак уповільнення. Незалежно від того, чи це збори, продукти, спонсорство чи традиційна реклама, впливові люди в соціальних мережах — це великий бізнес для брендів, особливо тих, хто спрямований на молодшу аудиторію.

Кост: free — $648 mo/company

Моніторинг ЗМІ та згадувань бренду. Brand24

Якщо ви хочете знати, як згадується ваш бренд у мережі, з чого почати? Brand24 переглядає сайти новин, соціальні мережі, блоги, форуми, відео та інші місця для збору посилань. Потім він застосовує аналіз настроїв для визначення тем для розмови та основних емоцій рецензентів та користувачів.

Ви можете швидко реагувати на критику та втручатися у проблеми з підтримкою клієнтів, вдосконалюючи утримання клієнтів та потенційно визначити недоліки продуктів та послуг, перш ніж вони перетвориться на кризу. Набагато ефективніше, ніж пошук ключових слів у Google, Brand24 вибирає проблематичні посилання та хороші відгуки, фільтруючи нерелевант.

Кост: $49 — $348/mo

Створення текстів. Jasper

Jasper — це простий інструмент штучного інтелекту для копірайтингу, який може автоматично писати будь-які тексти для вас, що економить багато часу та допомагає підвищити ефективність ваших маркетингових зусиль. Оберіть мову, тип текстового контенту, ton of voice та цей інструмент за секунди згенерує потрібне повідомлення для блогу, соцмереж, реклами тощо. 

До речі цікавий факт, спочатку Джаспер називався Джарвіс на честь віртуального помічника Тоні Старка. Marvel надіслав компанії-розробнику лист про припинення використовування ім’я після того, як користувачів перевалило за  350 000. Так і з’явився Джаспер.

Кост: від $82/mo

Універсальний помічник. Chat GPT

Chat GPT — це чат, який може активно брати участь у дискусіях та генерувати відповідні відповіді на запити як людина. Завдяки навчанню з викладачем, чат може проаналізувати велику кількість даних та запропонувати прогнози.

Цей чат набув величезної популярності, оскільки він перевершує всі обмеження, які базувалися на ШІ до цього. Річ у тому, що Chat GPT може замінити людський інтелект, оскільки він не лише дає автоматичні відповіді на запитання, але й відповіді, беручи до уваги попередні розмови.

Його можна використовувати для пошуку інформації, створення контенту,  оглядів, підбірки ідей та багато іншого.  

Кост: free

Навчальний ресурс з ШІ. GoogleAI

Google AI — це універсальний магазин для всього, що стосується штучного інтелекту. На цьому сайті ви можете знайти курси, дослідження та навіть записи в блозі. Не кажучи вже про те, що він має чудові інструменти, такі як API Google Cloud Vision, де ви можете завантажити зображення або зображення з вашого вибору та повернути його значення у текстовому форматі. У вас також є можливість отримати той самий результат, але у формі логотипа, який чудово для читання логотипів.

Або ви можете використовувати цей інструмент для створення чату (або віртуального помічника) зі штучним інтелектом, наприклад, Google Assistant або Siri, використовуючи їх API та інші інструменти на цьому сайті!

Кост: free

Покращення контенту/Текстовий редактор. Grammarly

Grammarly проаналізує ваш текст та запропонує, як його вдосконалити. Однією з чудових особливостей є те, що ви можете використовувати Grammarly, працюючи в багатьох різних програмах, включаючи Gmail, Word, Twitter, Facebook та інші. Його AI підкреслить помилки та запропонує виправлення, які ви можете прийняти або ігнорувати. Окрім простої граматики та пунктуації, Grammarly може виявити надмірні слова, невідповідності у стилі та запропонувати альтернативні варіанти вибору слів.

Кост: free — $15/mo 

Створення креативного контенту. Design.ai

Design.ai — це інструмент, який може допомогти вам у творчому дизайні контенту, і він охоплює все: від інфографіки до листівки, креативів для соціальних мереж та підписах в електронній пошті! Цей інструмент штучного інтелекту працює за допомогою машинного навчання, тому все, що вам потрібно зробити, — це сказати йому, що ви хочете, і він зробить професійні зображення.

Крім того, Design.ai має відео інструмент, який може перетворити ваш текстовий вміст у відео (з озвучкою, створеною штучним інтелектом), що чудово підходить для цікавих історій, якими ви хочете поділитися в соціальних мережах та електронною поштою.

Кост: free — $55/mo 

Створення відео. Synthesia.io

Synthesia.io — це інструмент штучного інтелекту, який допомагає маркетологам створювати відео високої якості за допомогою тексту! Ви можете вибрати один із їхніх аватарів як представника або створити власний віртуальний аватар. Просто скопіюйте та вставте текст, і цей інструмент штучного інтелекту перетворить його на професійне відео за лічені хвилини!

Кост: від $30/mo

Автоматизація реклами. Exod.ai

Exod.ai — це інструмент штучного інтелекту для реклами у Facebook, який може допомогти вам автоматично створити рекламу та керувати нею. Цей інструмент штучного інтелекту, який оптимізує ваші кампанії за вас, і вам не доведеться проводити час на них! Він працює, навчаючи платформу вивчати ваш бізнес та цільову аудиторію, при цьому перетворювати все на конверсії. 

Кост: від $149/mo

Багато з перерахованих вище інструментів мають безкоштовні версії, тому будьте неупередженими щодо них та спробуйте! Вони можуть стати вашим найкращим другом у майбутніх маркетингових зусиллях.

Враховуючи безліч переваг, які можуть забезпечити алгоритми ШІ — масштабованість, покриття, ефективність, заощадження, прийняття рішень, аналітичної потужності, найкращої якості обслуговування клієнтів та багато іншого — стає зрозуміло, що ми все ще лише на початку розвитку ШІ. 

Теги:


1 марта 2023