Лімітована лінійка Xiaomi 12T Pro з’явиться на полицях вже у грудні

Відомо, що компанія випустить усього 2000 екземплярів за ціною 899 євро. Цінність смартфона у його дизайні, розробленому відомим художником Деніелем Аршамом. 

Цей проєкт знаменує собою першу спільну роботу Аршама над смартфоном та перше партнерство Xiaomi з артистами, що виходить на міжнародний ринок, оскільки він кидає виклик Apple у сегменті high-end ринку смартфонів. Випуск смартфона очікують 16 грудня. Телефон буде у продаж у Європі виключно на highsnobiety.com та mi.com

Хто такий Деніел Аршам? 

Деніел Аршам — художник, який прославився перетворенням таких речей, як касетні плеєри Walkman і кросівки Nike, у «майбутні реліквії». Він відомий співпрацею з такими брендами, як Adidas, Tiffany & Co. і Dior. Нині американський художник об’єднався з китайським гігантом побутової електроніки Xiaomi для створення Xiaomi 12T Pro Daniel Arsham Edition, чиї пакування та корпус нагадують його еродовані бронзові скульптури.

«Сьогодні телефон — найрозповсюдженіший об’єкт, з яким ми взаємодіємо. Я завжди зацікавлений у тому, щоб привносити свої роботи у галузі, які не є типовими сценаріями світу мистецтва. Це здавалося цікавим проєктом, щоб перетворити цей тип продукту на те, чим люди займатимуться щодня», — сказав Аршам WWD.

В чому суть концепції Xiaomi 12T Pro Daniel Arsham Edition?

Пам’ятаючи про вбудоване старіння споживчих товарів, він підійшов до проєкту як до скульптури, термін служби якої перевищує термін її використання як функціональний об’єкт.

«Через 20 років знайдуться люди, які мають цей телефон, і які більше не будуть використовувати його як телефон. Він перетвориться на скульптурний об’єкт, прив’язаний до певного моменту часу. Таким чином, його використання виходить за рамки функціональності», — сказав автор.

Xiaomi заявила, що зацікавлена ​​в тому, щоб використати підхід Аршама, який скорочує час. «Ця колаборація — не лише смартфон, а й передова технологія, яка використовується для реалізації задуму художника. Ми віримо, що це буде захоплюючий продукт для людей сьогодні й залишиться цікавим та колекційним предметом на десятиліття вперед», — йдеться у заяві компанії.

Дизайн Xiaomi 12T Pro Daniel Arsham Edition

Дизайн Аршама був повністю змінений, від упаковки до зовнішнього вигляду телефону та дизайну інтерфейсу користувача.

«Упаковка була, мабуть, найскладнішим завданням. Було дві ключові частини — поверхня зовнішньої коробки, зроблена зі спеціального паперу із золотою фольгою, і процес багаторазового тривимірного тиснення, який використовується для надання поверхні відчуття ерозії, якого я хотів досягти», — пояснив він.

«Упаковка була зроблена з паперу з магнітною структурою, обтяженою під дерев’яну коробку. Внутрішня упаковка виготовлена ​​з використанням матової УФ-технології, повністю персоналізована з новим дизайном», – додав він.

Попередні зображення показують екран телефону, на щастя, не захаращений програмами, хоча Аршам сказав, що у нього їх понад 70 на власному пристрої, причому найчастіше використовується камера. У той час як Xiaomi рекламувала «уявне майбутнє цифрової дематеріалізації», Аршам не впевнений, що сьогоднішні телефони виявляться такими ж незграбними, як цегляні телефони 1980-х років.

«Складно сказати. Якийсь час телефони ставали меншими, але останнім часом вони стали більшими, щоб вмістити більше технологій», — зауважив він.

24 ноября 2022